Részképességek fejlesztése játékosan

Részképességek fejlesztése játékosan

Részvételi díj: 55 000 Ft / fő

A sikeres tanulási folyamathoz elengedhetetlenek a részképességek, amelyek alatt azokat az alapvető képességeket értjük, amelyek segítségével a gyermek először a beszédet és gondolkodást alakítja ki, majd később ezek a képességek lesznek az alapjai az olvasásnak, írásnak, számolásnak és az adaptív viselkedésnek.

Időpontok:

  • Július 1-től – július 5-ig, minden nap 9-16.30 óra között
  • Július 15-től – július 19-ig, minden nap 9-16.30 óra között
  • Július 29-től – augusztus 2-ig, minden nap 9-16.30 óra között

Helyszín: Klasszis Oktatás Kft. tanműhely (1134 Budapest, Róbert Károly körút 49-51. „C” épület, II. emelet)

Ebben az időpontban még 10 hely szabad.

Jelentkezés a programra



    Hány személyre szóljon az ajándékutalvány?





    Leírás

    A részképességek gyengeségei tanulási és viselkedési zavarokat okozhatnak.

    És melyek ezek a részképességek: a figyelem, az emlékezet, a sorrendiség, a tájékozódás, a tájékozottság, a mozgás, a nyelvi fejlettség, a differenciálás és a szociális készségek.

    Ezen képességek leghatékonyabb fejlesztési módja a játék, a mesélés, beszélgetés, a mozgás.

    Hogy mire fektetjük a hangsúlyt:

    • Nagymozgások
    • Finommozgások
    • Szem-kéz koordináció
    • Beszéd
    • Testtudat, testséma ismeret
    • Szerialitás (sorrendiség) gyakorlása
    • Auditív, vizuális figyelem

    Időpontok:

    • Június 24-től – június 29-ig, minden nap 9-16.30 óra között
    • Július 8-tól – július 12-ig, minden nap 9-16.30 óra között
    • Július 22-től – július 26-ig, minden nap 9-16.30 óra között

    Helyszín: Klasszis Oktatás Kft. tanműhely (1134 Budapest, Róbert Károly körút 49-51. „C” épület, II. emelet)

    Aki a foglalkozásokat tartja:

    Géczi Mónika

    pszichopedagógus, művészetterapeuta

     

    Több, mint 10 éves szakmai tudásomat az Eötvös Loránd Tudományegyetemen alapoztam meg gyógypedagógusként, pszichopedagógia szakirányon. A fejlődéslélektanon keresztül ismertem meg a gyermekek testi és lelki növekedési folyamatát, a fogamzástól a csecsemő- és kisgyermekkoron, az iskolás- és serdülőkoron keresztül egészen a felnőttkorig. Nemcsak megismertem, de megértettem az emberi viselkedés gyökereit és az életkori, a környezeti és a nevelői (bio-pszicho-szociális) sajátosságok hatására a személyiségfejlődés változásait.

    Mindezeknek a gyakorlatban alkalmazható prevenciós, és intervenciós lehetőségeit sajátítottam el gyakornokként először Veszprémben, a Gyermek Pszichiátriai Gondozóban, majd Budapesten, a Vadaskert Alapítvány Gyermek- és Ifjúságpszichiátriai Kórház és Szakambulancián, továbbá a részképességek fejlesztését a Gekko Képességfejlesztő Játszóházban alapoztam meg, amelyet aztán több, mint 10 évig magántanárként alkalmaztam.

    2015-ben 100 órás sajátélményű csoportban különféle testtudati technikán alapuló módszereken keresztül tapasztaltam meg a testtudati figyelmet, illetve mélyítettem el az önismeretem a különböző testrészek, testi érzetek és mozgás minőségek fókuszba emelésével, egyéni, páros és csoportos gyakorlatokon keresztül.

    Mivel mindig is érdekelt az ember hármas természete, illetve az ember viszonyulása a Természethez és annak körforgásához, így 2022-től a Katarzisz Komplex Művészetterápia módszerével dolgozom, amelyet dr. Antalfai Márta fejlesztett ki.